Bring fraktbil_ Foto_Søren_Nielsen

Webinar: Kundebehov innen levering og retur

Tirsdag | 25.august | 13:00-14:00

Hva er viktig å gi kundene for at de skal gjennomføre kjøpet hos deg?Hvilke friksjoner bør du fjerne for å optimalisere kjøpsreisen til kunden?

Frakt og retur er et nøkkelelement innen netthandel. I følge norsk e-handelsrapport 2019 har antall avbrutte kjøp gått ned, men når vi likevel avbryter et kjøp, er det som oftest fordi totalprisen inkludert frakt viser seg å bli høyere enn det vi hadde regnet med.

Får å få mer innsikt og læring innen frakt og retur har vi invitert Kjersti Tunheim Pedersen, ansvarlig for Bring Research, som er en Skandinavisk forbrukerinnsikt fra Posten og Bring.  

I dette webinaret kommer Kjersti til å ha fokus på kundebehov innen levering og returer gjennom hele kjøpsreisen. I tillegg til gode råd og tips kommer hun  til å dele tall fra Bring Research, men også gi praktiske eksempler fra nettbutikker som du kan lære noe av.

Om Bring Research 

Bring Research er basert på forbrukerundersøkelser gjennomført blant nettshoppere i Skandinavia i samarbeid med IPSOS.  Undersøkelsen har hovedfokus på nettkundenes behov for informasjon og løsninger innen frakt og returer gjennom hele kjøpsreisen. Resultatene finnes i form av rapporter, artikler og filmer og kan finnes her.  

Foredragsholdere:
Kjersti Pedersen 275-275 Kjersti Tunheim Pedersen , ansvarlig for Bring Research, Skandinavisk forbruker innsikt fra Posten og Bring. 
Patrik_Muller_ 275X275 Webinaret ledes av Patrik Müller, e-handelsekspert i Nets.

 

Det vil være mulighet for å stille spørsmål under live sendingen. 
Opptak av webinaret sendes til deltakere i ettertid.

Språk: Norsk

Påmelding

Fyll ut dette skjema for å melde deg på, og husk å merke av dato i din kalender! Du melder deg samtidig på vårt nyhetsbrev, som du til enhver tid kan melde deg av.