Hva er viktig å gi kundene for at de skal gjennomføre kjøpet hos deg?Hvilke friksjoner bør du fjerne for å optimalisere kjøpsreisen til kunden?
Frakt og retur er et nøkkelelement innen netthandel. I følge norsk e-handelsrapport 2019 har antall avbrutte kjøp gått ned, men når vi likevel avbryter et kjøp, er det som oftest fordi totalprisen inkludert frakt viser seg å bli høyere enn det vi hadde regnet med.
Får å få mer innsikt i kundenes ønsker og behov innen frakt og retur har vi invitert Kjersti Tunheim Pedersen, ansvarlig for Bring Research, som er en Skandinavisk forbrukerinnsikt fra Posten og Bring. Hun kommer til å gi deg gode tips og råd, dele tall fra Bring Research, og gi praktiske eksempler fra nettbutikker som du kan lære noe av.
Bring Research er basert på forbrukerundersøkelser gjennomført blant nettshoppere i Skandinavia i samarbeid med IPSOS. Undersøkelsen har hovedfokus på nettkundenes behov for informasjon og løsninger innen frakt og returer gjennom hele kjøpsreisen. Resultatene finnes i form av rapporter, artikler og filmer og kan finnes her.
Kjersti Tunheim Pedersen , ansvarlig for Bring Research, Skandinavisk forbruker innsikt fra Posten og Bring. | |
Webinaret ledes av Patrik Müller, e-handelsekspert i Nets. |
Språk: Norsk
Fyll ut dette skjema for å få tilgang til opptak av webinaret. Du melder deg samtidig på vårt nyhetsbrev, som du til enhver tid kan melde deg av.
Nets er en europeisk-basert leverandør av betalingstjenester. Selskapet har vært kjent som Nets siden 2010, men har en historie som går tilbake til 1968.
© 2021 Nets A/S, Alle rettigheter reservert