Nets_ILLUSTRATIONS_ no back

Webinar: Slik vil nordmennene handle på nettet

 

Innsikter fra rapporten Norsk E-handel 

2021 var et begivenhetsrikt år for e-handelen i Norge. Noen bransjer opplevde en sterk gjenreisning da samfunnet begynte å åpne opp igjen, mens andre flatet ut etter rekordåret 2020. 

Ardalan Fadai, e-handelsanalytiker hos Nets, deler høydepunkter fra rapporten og presenterer hvordan forbrukeratferden har endret seg som følge av pandemien. 

Webinaret er rettet mot deg som jobber med e-handel og ønsker å få et iinnblikk i hva som er viktig for forbrukerne i dag. Du får blant annet lære mer om: 

  • hvilke bransjer som gjør det best på nettet, og hvilke som har det tøffere
  • hva som er viktigst for forbrukerne når de handler på nettet, og hva som gjør at de avbryter kjøp
  • hvordan kundene ønsker å betale og hvorfor
  • hva som gjør at forbrukere velger lokale nettbutikker fremfor internasjonale 
Foredragsholdere:
Ardalan Fadai, e-handelsanalytiker i Nets 01 svartvit

 

Ardalan Fadai  har salgsansvarlig og e-handelsanalytiker, Nets Online Payments. 

Ardalan har jobbet innenfor bank og betalingsverden de siste 12 årene hvorav de siste 5 i Nets med fokus på forenkling av kundenes kjøpsopplevelse, samt økt salgskonvertering for butikker. I dag jobber Ardalan som e-handelsanalytiker og salgsansvarlig for Norge og Danmark.

Patrik rapport 2018_6340 svartvit

 

Patrik Müller er en populær foreleser, rådgiver og fremtidsspaner i nordisk e-handel. Han jobber som e-handelsekspert hos Nets og svarer også på e-handelsspørsmål i media. Patrik har fulgt nøye med på e-handelens utvikling siden år 2000.

 

Se opptak av webinaret

Fyll ut dette skjemaet for å få tilgang til opptak av webinaret. Du melder deg samtidig på vårt nyhetsbrev, som du til enhver tid kan melde deg av.