omnikanal-løsning 260-260

Webinar: Hvordan komme i gang med omnikanal-løsning?

Hva er egentlig en omnikanal-løsning og hvordan kan du skape en god handleopplevelse for dine kunder ved å koble ulike kontaktpunkter?

I følge Bengt Karlsen, senior produktsjef i Nets, skiller ikke forbrukerne mellom online og offline i en OmniChannel-verden. Han mener at nøkkelen til en komplett kundeopplevelse ligger i virksomhetens betalingsløsning og presenterer løsninger fra ulike virksomheter. 

Bengt har over 10 års erfaring innen netthandel og har de seneste årene fokusert på verdiøkende tjenester, som lojalitet og omnikanal.

Vi har invitert han for å inspirere deg ved å presentere tjenester som bygger bro mellom online og offline verdener, noe som styrker kundene dine og gir dem personlige og smidige opplevelser.

I tillegg til å gi konkrete eksemler på selskaper som tilrettelegger for en helhetlig kundeopplevelse, slik som Stormberg og Dyreparken.

 

Foredragsholdere:
Bengt Karlsen Bengt Karlsen, Senior Product Manager, Commerce Enablement i Nets. 
Patrik_Muller Webinaret ledes av Patrik Müller, e-handelsekspert i Nets.

 

Språk: Norsk

Se opptak av webinaret

Fyll ut dette skjema for å få tilgang til opptak av webinaret. Du melder deg samtidig på vårt nyhetsbrev, som du til enhver tid kan melde deg av.