I følge Bengt Karlsen, senior produktsjef i Nets, skiller ikke forbrukerne mellom online og offline i en OmniChannel-verden. Han mener at nøkkelen til en komplett kundeopplevelse ligger i virksomhetens betalingsløsning og presenterer løsninger fra ulike virksomheter.
Bengt har over 10 års erfaring innen netthandel og har de seneste årene fokusert på verdiøkende tjenester, som lojalitet og omnikanal.
Vi har invitert han for å inspirere deg ved å presentere tjenester som bygger bro mellom online og offline verdener, noe som styrker kundene dine og gir dem personlige og smidige opplevelser.
I tillegg til å gi konkrete eksemler på selskaper som tilrettelegger for en helhetlig kundeopplevelse, slik som Stormberg og Dyreparken.
Bengt Karlsen, Senior Product Manager, Commerce Enablement i Nets. | |
Webinaret ledes av Patrik Müller, e-handelsekspert i Nets. |
Språk: Norsk
Fyll ut dette skjema for å få tilgang til opptak av webinaret. Du melder deg samtidig på vårt nyhetsbrev, som du til enhver tid kan melde deg av.
Nets er en europeisk-basert leverandør av betalingstjenester. Selskapet har vært kjent som Nets siden 2010, men har en historie som går tilbake til 1968.
© 2021 Nets A/S, Alle rettigheter reservert