For e-handlere er betalte kanaler like viktige som organiske kanaler, og prioritering i mellom dem en velkjent utfordring.
Fokuset i webinaret blir på hvordan arbeid med SEO (search engine optimization) kan berike data som innhentes via betalte søk, for så å maksimere effekten av hver investert krone. Pris per klikk kan nemlig være veldig høyt for viktige søkeord i Google Ads.
Arbeidet med å tiltrekke lønnsomt trafikk til din online forretning er et kontinuerlig prosjekt. I dette webinaret får du Pixel Nordens beste tips for den ultimate kombinasjon av kanalene SEO og SEM (search engine marketing), for å motvike kannibalisering og heller fremme utveksling mellom kanalene.
Webinaret ledes av Patrik Müller, e-handelsekspert i Nets, som har med seg gjesteforeleser Tobias Vuorelma.
Tobias har lang erfaring med teknisk SEO og har jobbet med kjente varemerker hvor veksten har vært drevet av organiske søk. Han har jobbet som SEO-konsulent i Pixel Nordic siden 2019 og tidligere vært Head of SEO i Forefront. Pixel Nordic er en nordisk SEO-byrå, kåret til Best Marketing Agency av SEMrush Nordic Search Awards 2019.
Fyll ut dette skjema for å få tilgang til opptak av webinaret Du melder deg samtidig på vårt nyhetsbrev, som du til enhver tid kan melde deg av.
Nets er en europeisk-basert leverandør av betalingstjenester. Selskapet har vært kjent som Nets siden 2010, men har en historie som går tilbake til 1968.
© 2021 Nets A/S, Alle rettigheter reservert