SEO vs SEM

Se opptak av webinaret:

Maksimer ditt SEO-arbeid gjennom SEM

For e-handlere er betalte kanaler like viktige som organiske kanaler, og prioritering i mellom dem en velkjent utfordring. 

Fokuset i webinaret blir på hvordan arbeid med SEO (search engine optimization) kan berike data som innhentes via betalte søk, for så å maksimere effekten av hver investert krone. Pris per klikk kan nemlig være veldig høyt for viktige søkeord i Google Ads.

Hvordan kombinerer SEM og SEO strategi i 2020?

Arbeidet med å tiltrekke lønnsomt trafikk til din online forretning er et kontinuerlig prosjekt. I dette webinaret får du Pixel Nordens beste tips for den ultimate kombinasjon av kanalene SEO og SEM (search engine marketing), for å motvike kannibalisering og heller fremme utveksling mellom kanalene. 

Agenda

  • Den ulitimate kombinasjonen mellom SEM og SEO
  • Maksimering av organisk trafikk gjennom:
    • Seneste SEO- trendene
    • Skalerbar SEO-arbeid for flere markeder

 

Foredragsholdere:

Webinaret ledes av Patrik Müller, e-handelsekspert i Nets, som har med seg gjesteforeleser Tobias Vuorelma.

Tobias har lang erfaring med teknisk SEO og har jobbet med kjente varemerker hvor veksten har vært drevet av organiske søk. Han har  jobbet som SEO-konsulent i Pixel Nordic siden 2019 og tidligere vært Head of SEO i Forefront.  Pixel Nordic er en nordisk SEO-byrå, kåret til Best Marketing Agency av SEMrush Nordic Search Awards 2019.

Språk: Svensk
 
Pixel og Nets 02

 

Se opptak av webinaret

Fyll ut dette skjema for å få tilgang til opptak av webinaret Du melder deg samtidig på vårt nyhetsbrev, som du til enhver tid kan melde deg av.