Forbrukere endrer ofte atferd raskt og utfordrer alle innen detaljhandel som må tilpasse sine produkter, tjenester og løsninger til disse endringene.
Dagens forbrukere er mer tilbakeholdne med å dele personlige data, men krever samtidig personlige produkter, tjenester og opplevelser.
Online og fysiske kanaler er ikke lenger adskilt sett fra forbrukernes ståsted, som forventer at interaksjoner på tvers av flere kanaler skal fungere være helhetlig og sømløst.
I dette webinaret diskuterer panelet de aktuelle trendene som vil påvirke forholdet til kundene innen detaljhandel, basert på funnene fra Nets-rapporten Payment Outlook 2020.
Det vil være mulig å stille spørsmål under live sending av webinaret. Alle deltakere vil motta rapporten Payment Outlook 2021.
Engelsk
Fyll ut dette skjemaet og få tilgang til webinaret. Du melder deg samtidig på vårt nyhetsbrev, som du til enhver tid kan melde deg av.
Nets er en europeisk-basert leverandør av betalingstjenester. Selskapet har vært kjent som Nets siden 2010, men har en historie som går tilbake til 1968.
© 2021 Nets A/S, Alle rettigheter reservert