Skaffe ekstern kapital til din nettbutikk

En av de mange utfordringene nettbutikker har er at det ikke finnes tilstrekkelig med kapital for å vokse. Det koster penger å ha lager, ansatte og ikke minst markedsføring. Samlet er alt dette en forutsetning for å vokse. Nets  inviterte risikokapitalisten Magnus Wiberg fra Eequity for å få vite hvordan en nettbutikk skal gå frem for å skaffe ekstern kapital. Magnus er i tillegg end av gründerne bak Pricerunner og lot oss få et innblikk i Pricerunners historie.

Under kan du se webinaret i sin helhet, dersom du ikke rekker å se hele innspillingen har du sammendraget her:

    - Det kommer mer an på personen bak fremfor en unik forretningsidé

    - Du skal være på god vei mot en omsetning på 1 mill i mnd

    - Passion for produktene og detaljkunnskap er gode egenskaper

    - Eequity vil ikke eie majoriteten, eieren skal beholde kontrollen

Dersom du er interessert i å ta inn ekstern kapital i din nettbutikk vil jeg anbefale deg å se webinaret med Magnus under.

 

 

Sepideh Majidzadeh

Sepideh Majidzadeh

Jeg jobber som markedsansvarlig i Nets med fokus på våre e-handelsløsninger, og blogger naturligvis om netthandel. Det er viktig for oss at våre kunder lykkes med netthandel og publiserer derfor jevnlig blogginnlegg relatert e-handel til inspirasjon, motivasjon, og læring. Send meg gjerne kommentarer, spørsmål eller tema du ønsker å lese mer om. Dersom du ønsker å være gjesteblogger kan du ta direkte kontakt med meg: smaji@nets.eu

Følg Sepideh Majidzadeh på

Kommentarer (0)

Det er ingen kommentarer ennå

Bli den første til å kommentere innlegget.