En av de mange utfordringene nettbutikker har er at det ikke finnes tilstrekkelig med kapital for å vokse. Det koster penger å ha lager, ansatte og ikke minst markedsføring. Samlet er alt dette en forutsetning for å vokse. Nets inviterte risikokapitalisten Magnus Wiberg fra Eequity for å få vite hvordan en nettbutikk skal gå frem for å skaffe ekstern kapital. Magnus er i tillegg end av gründerne bak Pricerunner og lot oss få et innblikk i Pricerunners historie.
Under kan du se webinaret i sin helhet, dersom du ikke rekker å se hele innspillingen har du sammendraget her:
- Det kommer mer an på personen bak fremfor en unik forretningsidé
- Du skal være på god vei mot en omsetning på 1 mill i mnd
- Passion for produktene og detaljkunnskap er gode egenskaper
- Eequity vil ikke eie majoriteten, eieren skal beholde kontrollen
Dersom du er interessert i å ta inn ekstern kapital i din nettbutikk vil jeg anbefale deg å se webinaret med Magnus under.
Jeg jobber som markedsansvarlig i Nets med fokus på våre e-handelsløsninger, og blogger naturligvis om netthandel. Det er viktig for oss at våre kunder lykkes med netthandel og publiserer derfor jevnlig blogginnlegg relatert e-handel til inspirasjon, motivasjon, og læring. Send meg gjerne kommentarer, spørsmål eller tema du ønsker å lese mer om. Dersom du ønsker å være gjesteblogger kan du ta direkte kontakt med meg: smaji@nets.eu
Disse innleggene handler om starte nettbutik
Nets er en europeisk-basert leverandør av betalingstjenester. Selskapet har vært kjent som Nets siden 2010, men har en historie som går tilbake til 1968.
© 2021 Nets A/S, Alle rettigheter reservert
Kommentarer (0)
Det er ingen kommentarer ennå
Bli den første til å kommentere innlegget.