5 ting du kan gjøre med MyNets

Nets Explained

Nets Explained er et nytt konsept, hvor vi introduserer tekniske temaer i betalingsverdenen og forklarer de etter beste evne. Vi håper at dette kan gi deg ett innblikk i spennende temaer innenfor betaling, og også hjelpe deg med å finne fram til riktig produkt hos Nets og tilegne deg mer kunnskap om din betalingsløsning og hvordan det funker. I denne bloggposten tar vi for oss vår portal MyNets.

Registrer deg på MyNets


MyNets er Nets’ online plattform der du som eksisterende Nets kunde kan få tilgang til innsikt om din forretning, transaksjoner og prestasjon. Regnskapsføreren din bruker kanskje dette verktøyet til oppgjør, transaksjoner, og fakturaer allerede. Men plattformen er også veldig hjelpsom for deg og kan hjelpe deg å forbedre forretningen din. Vi har fremhevet 5 funksjoner i MyNets som du kan bruke til å optimere bedriften din.

Dersom du er terminalkunde hos oss kan du:

For Viking terminaler: Sjekk kjøpmannskoden din for å få tilgang til beskyttede terminal-menyer

På terminalen din er det noen beskyttede menyer som bare kan åpnes ved at du bruker kjøpmannskoden din. Funksjonene du kan få tilgang til er for eksempel å reversere en transaksjon – dette kan hjelpe deg å forhindre svindel. I MyNets portalen kan du sjekke hva din kjøpmannskode er og få tilgang til de beskyttede menyene.

Dersom du er innløsningskunde hos oss kan du:

Refundere transaksjoner direkte

Hvis en transaksjon trenger å bli refundert kan du gjøre dette selv direkte på MyNets plattformen. Dette kan være hjelpsomt dersom det oppstår en dobbel transaksjon. Med denne funksjonen kan du refundere en av transaksjonene sånn at kundene dine ikke trenger å komme tilbake til butikken din for å få en refusjon på betalingsterminalen.

Se hvor ofte kundene dine kommer tilbake

Få tilgang til en rekke data, for eksempel se hvor lojale kundene dine er. På plattformen kan du se hvor ofte kundene dine kommer tilbake til forretningen din. Dette kan hjelpe deg å skape en mer personlig kundereise hvis du ser at du har mange tilbakevendende kunder. Dette kan hjelpe deg å bestemme, for eksempel, når eller hvor ofte du vil selge ting på salg.

Se hvilke land de internasjonale kundene dine kommer fra

Hvis du har mange turister og internasjonale kunder generelt, kan det være en fordel å vite hvor de kommer fra. Hvis du vet hvilke land de er fra kan du skreddersy tilbudene dine så de passer ulike kundegrupper. For eksempel, hvis du har mange engelsktalende kunder i feriesesongen kan det være smart å sette opp skilt på engelsk.

Hvis du både er terminal- og innløsningskunde hos Nets:

Ha alle fakturaene fra Nets samlet på ett sted

Du kan enkelt optimere dagen din, bli mer effektiv og holde styr på gjentakende betalinger på ett sted. Se alle fakturaene fra Nets i MyNets appen for å uanstrengt holde styr på økonomien din.

Les mer om MyNets og registrer deg her

Anna Lillejordet Rønningen

Anna Lillejordet Rønningen

Anna jobber som Digital Marketing Analyst i Nets med ansvar for Norge og hennes fokus ligger primært på å tilpasse innhold til det norske markedet. Dette gjelder både blogger, innhold på vår nettside og kommunikasjon med både kunder og partnere.

Følg Anna Lillejordet Rønningen på

Kommentarer (0)

Det er ingen kommentarer ennå

Bli den første til å kommentere innlegget.