Delicatessen har helt siden oppstarten i 1999 begeistret norske ganer med ekte spansk tapas i Oslo. Da restauranten var ute etter en løsning som gjorde betalingen og handleopplevelsen mer sømløs for kunden ved bestilling av catering, var de opptatt av at løsningen skulle være så trygg og enkel som mulig å bruke for kundene.

Vi var på utkikk etter et system med en god fakturaløsning, siden vi ønsket å slippe unna risikoen som er forbundet med fakturabetaling. I tillegg ville vi gjøre det enklere, tryggere og mer fleksibelt for kunden å betale, sier administrerende direktør i Concept Restaurants, Erik Tronbøl.

Der restauranten tidligere kun hadde manuell betaling, kan kundene nå betale med faktura eller ved bruk av andre betalingsmetoder, noe som er en stor fordel.

Alt som er med på å gjøre handleopplevelsen enklere for kunden, er gode nyheter for oss, fortsetter Tronbøl.

Erik Tronbøl, daglig leder Delicatessen

 

Enklere betaling gir økt konvertering

Easy støtter Visa, Mastercard, Vipps og faktura, og når betalingsløsningen først har lagret kort-, faktura- eller adresseopplysninger én gang, trenger ikke kunden å fylle ut denne informasjonen på nytt ved en senere anledning. Dette gjør det enkelt for kundene å velge et produkt, sjekke ut og betale – noen som reduserer risikoen for at de hopper av midt i bestillingen.

I tillegg til fordelen med enklere betaling for kunden, skryter Tronbøl også av hvor enkelt systemet er å drifte.

Det var veldig enkelt å implementere og ta i bruk systemet. En av de største fordelene med Easy er etter min mening at det er så enkelt å drifte. Tilbakemeldingene fra de ansatte har vært utelukkende positive etter at vi tok i bruk Easy, og jeg kan absolutt anbefale løsningen til andre bedrifter", avslutter Tronbøl.

 

Disse fordelene får du med Easy checkout:

  • Sømløs betalingsopplevelse: Kundene slipper å fylle ut kontakt- og betalingsopplysninger hver gang de handler hos deg, noe som bidrar til flere gjennomførte kjøp og høyere omsetning.
  • En enklere hverdag: Easy håndterer faktureringen, slik at du slipper å bruke unødvendig tid på administrasjon og betalingspurringer.
  • Du får alltid betalt: Med Easy slipper du risikoen for svindel, siden vi tar ansvar for kredittrisikoen ved fakturabetaling.
  • God kundesupport: Uansett størrelse på bedriften din tilbyr vi god support og hjelp til å justere løsningen etter dine behov.
  • Mulighet for delbetaling: Med fakturabetaling kan kunden betale et fast beløp per måned frem til hele beløpet er nedbetalt, mens du som nettbutikkeier vil få betalt hele kjøpesummen med en gang.

Er du nysgjerrig på å finne ut hvordan Easy kan være med på å øke salget til bedriften din og gjøre det tryggere og enklere for kundene å handle fra deg? Les mer og opprett en gratis testkonto i dag - gå live når du er klar, eller ta kontakt med oss for å finne ut mer om hvordan vi kan hjelpe deg!

 

Fakta om Delicatessen

Restaurant Delicatessen Delicatessen åpnet dørene i 1999 og har 120 ansatte. Restauranten har avdelinger på Grünerløkka, Majorstuen, Aker Bryggge og cateringavdeling på Carl Berner i Oslo, og har senere også utvidet til Fredrikstad. Delicatessen tilbyr også en cateringtjeneste som ble opprettet i 2004, hvor både firmaer og privatpersoner kan registrere en bruker og få tilkjørt alt fra argentinske villreker og serranoskinke til spanske oster og kjøttboller.

 

Sepideh Majidzadeh

Sepideh Majidzadeh

Jeg jobber som markedsansvarlig i Nets med fokus på våre e-handelsløsninger, og blogger naturligvis om netthandel. Det er viktig for oss at våre kunder lykkes med netthandel og publiserer derfor jevnlig blogginnlegg relatert e-handel til inspirasjon, motivasjon, og læring. Send meg gjerne kommentarer, spørsmål eller tema du ønsker å lese mer om. Dersom du ønsker å være gjesteblogger kan du ta direkte kontakt med meg: smaji@nets.eu

Følg Sepideh Majidzadeh på

Kommentarer (0)

Det er ingen kommentarer ennå

Bli den første til å kommentere innlegget.